T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
ADRESİ
|
PERSONEL SAYISI
|
143
|
PERSONEL DÖKÜMÜ
|
9 teknik personel, 23 orman muhafaza memuru, 26 memur, 46 kadrolu işçi, 39 mevsimlik işçi
|
BİNA ADI
|
ADET
|
Orman Genel Müdürlüğü
|
|
İDARE BİNASI
|
1
|
Orman Genel Müdürlüğü
|
|
LOJMAN
|
68
|
Orman Genel Müdürlüğü
|
|
KULE
|
8
|
Orman Genel Müdürlüğü
|
Yangın Gözetleme Kuleleri
|
YANGIN EKİP BİNASI
|
5
|
Orman Genel Müdürlüğü
|
Yangın Sezonunda Ekiplerin kaldığı yerler
|
DİĞER BİNALAR
|
9
|
Orman Genel Müdürlüğü
|
Orman alanında bulunan diğer yapılar
|
İLÇESİ
|
ORMANLIK ALANI (Hektar)
|
AÇIKLIK ALANI
(Hektar)
|
TOPLAM
(Hektar)
|
ORMAN VARLIĞI ORANI %
|
SİMAV
|
85.186,5
|
64.386,9
|
149.573,4
|
57
|
PAZARLAR
|
4.386,0
|
7.973,0
|
12.359,0
|
35
|
TOPLAM
|
89.572,5
|
72.359,9
|
161.932,4
|
İŞLETME ŞEFLİĞİ
|
GENEL ORMANLIK SAHA (Hektar)
|
GENEL AÇIKLIK SAHA(Hektar)
|
GENEL TOPLAM SAHA(Hektar)
|
ORM. LIK
SAHA ORANI %
|
AKSAZ
|
11.984,3
|
8.993,5
|
20.977,8
|
57
|
ALASÖĞÜT
|
4.725,7
|
300,4
|
5.026,1
|
94
|
KINIK
|
13.892,3
|
10.603,3
|
24.495,6
|
57
|
KİÇİR
|
7.896,8
|
1.780,1
|
9.676,9
|
82
|
KORUCUK
|
11.657,5
|
8.754,8
|
20.412,3
|
57
|
NAŞA
|
10.406,9
|
6.007,6
|
16.414,5
|
63
|
SİMAV
|
16.168,7
|
27.189,3
|
43.358,0
|
37
|
SÖĞÜT
|
12.840,3
|
8.730,9
|
21.571,2
|
60
|
İŞLETME TOPLAMI
|
89.572,5
|
72.359,9
|
161.932,4
|
|
Sıra No
|
Araçlar
|
Yılı Modeli
|
Görev Yeri
|
Mülkiyeti
|
1
|
43 KJ 222
|
2015 4X4 PICK-UP
|
İşletme Müdürü
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
2
|
43 ZA 961
|
2012 4X4 PICK-UP
|
Müdür Yardımcısı
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
3
|
43 KK 054
|
1999 4X4 PICK-UP
|
Aksaz
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
4
|
43 KK 064
|
1999 4X4 PICK-UP
|
Ağaçlandırma
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
5
|
43 KN 111
|
2001 4X4 PICK-UP
|
Kınık
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
6
|
43 KH 448
|
1998 4X4 PICK-UP
|
Kiçir
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
7
|
43 DT 046
|
2001 4X4 PICK-UP
|
Korucuk
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
8
|
43 KH 447
|
1998 4X4 PICK-UP
|
Naşa
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
9
|
43 DH 315
|
1999 4X4 PICK-UP
|
Simav
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
10
|
43 DH 317
|
1999 4X4 PICK-UP
|
Simav
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
11
|
43 SE 928
|
2011 İlk Müdahale Aracı
|
Alasöğüt
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
12
|
43 KZ 899
|
2012 İlk Müdahale Aracı
|
Söğüt
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
13
|
43 KN 750
|
2013 İlk Müdahale Aracı
|
Korucuk
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
14
|
43 KZ 240
|
2014 İlk Müdahale Aracı
|
Simav
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
15
|
43 ZB 309
|
2011 Yangın Söndürme
|
Korucuk
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
16
|
43 KV 512
|
2008 Yangın Söndürme
|
Kayranlı
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
17
|
43 KV 511
|
2008 Yangın Söndürme
|
Kiçir
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
18
|
43 NN 972
|
1996 Yangın Söndürme
|
Simav
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
19
|
43 KF 292
|
1996 Yangın Söndürme
|
Simav
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
20
|
43 KU 582
|
2008 Yangın Söndürme
|
Gölcük
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
21
|
43 KY 837
|
2009 Yangın Söndürme
|
Simav
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
22
|
43 KZ 692
|
2011 Su İkmal Aracı
|
Simav
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
23
|
43 KY 838
|
2009 Su İkmal Aracı
|
Naşa
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
24
|
43 KB 634
|
2011 Yangın Söndürme
|
Simav
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
25
|
43 KB 635
|
2011 Yangın Söndürme
|
Aksaz
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
26
|
26 DK 730
|
Tamir Aracı Unimog
|
Simav
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
27
|
43 KV 031
|
Motosiklet
|
Simav
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
28
|
43 KV 032
|
Motosiklet
|
Simav
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
29
|
|
CAT D7-G DOZER
|
Simav
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
30
|
|
730 GREYDER
|
Simav
|
Simav Orman İşletme müdürlüğü
|
ŞEFLİĞİ
|
DEPO ADI
|
ALANI m2
|
KAPASİTE Ster
|
KAPASİTE M3
|
MÜLKİYET DURUMU
|
ERİŞİM YOLU UZAKLIĞI
|
AKSAZ
|
AKSAZ
|
37.876
|
2.000
|
18.900
|
OGM
|
22
|
AKSAZ
|
YENİKÖY
|
45.730
|
2.000
|
22.865
|
OGM
|
28
|
ALASÖĞÜT
|
KIZILCIK
|
97.978
|
5.000
|
48.990
|
OGM
|
51
|
KINIK
|
KINIK
|
88.500
|
4.000
|
44.250
|
Orman-Mera
|
20
|
KİÇİR
|
KİÇİR
|
125.554
|
5.000
|
62.775
|
OGM
|
38
|
KORUCUK
|
DAĞARDI
|
73.569
|
3.000
|
36.785
|
OGM
|
47
|
NAŞA
|
NAŞA
|
34.476
|
2.000
|
17.240
|
OGM
|
7
|
SÖĞÜT
|
SÖĞÜT
|
50.330
|
3.000
|
25.165
|
OGM
|
14
|
TOPLAM
|
26.000
|
276.970
|
|
|
|
TENSİL
|
BAKIM
|
SIKLIK BAKIMI
|
İLK ARA
|
MEŞÇERE TEM.
|
REHABİLİ TASYON
|
KORUYA TAHVİL
|
O.Ü.H.E
|
TOPLAM
|
PROĞRAM
|
33.000
|
72.300
|
4.500
|
5.700
|
10.220
|
100
|
850
|
28.330
|
155.000
|
GERÇEKLEŞME
|
22.979
|
74.076
|
7.049
|
12.154
|
22.387
|
541
|
688
|
9.615
|
149.489
|
|
ÜRETİM
|
SATIŞ
|
|||
EMVAL ÇEŞİDİ
|
BİRİMİ
|
PROGRAM
|
GERÇEKLEŞME
|
PROGRAM
|
GERÇEKLEŞME
|
TOMRUK
|
M3
|
46.050
|
35.364
|
42.200
|
25.631
|
TEL DİREK
|
M3
|
1.700
|
515
|
1.800
|
1.991
|
MADEN DİREK
|
M3
|
7.050
|
3.922
|
6.150
|
2.463
|
KÂĞITLIK
|
M3
|
22.050
|
1.839
|
19.380
|
16.107
|
SANAYİ
|
M3
|
250
|
24.500
|
|
2.606
|
LİFYONGA
|
M3
|
40.050
|
40.778
|
41.310
|
69.383
|
SIRIK
|
M3
|
300
|
303
|
400
|
466
|
TOPLAM
|
|
117.450
|
107.221
|
111.240
|
118.647
|
YAKACAK ODUN
|
STER
|
23.500
|
34.544
|
22.400
|
32.661
|
FALİYET
|
YILI
|
GERÇEKLEŞME
|
YER
|
Ağaçlandırma
|
2017
|
1.500 (dekar)
|
Hamzabey mahallesi
|
Ağaçlandırma Bakım
|
2017
|
5.600 (dekar)
|
İlçe geneli
|
Rehabilitasyon Bakım
|
2017
|
6.900 (dekar)
|
İlçe geneli
|
Ağaçlandırma Bakım
|
2018
|
1.500 (dekar)
|
Naşa beldesi
|
Karaçam
|
50488 hektar
|
% 59
|
Meşe
|
14265 hektar
|
% 17
|
Kızılçam
|
3200 hektar
|
% 4
|
Kayın
|
2036 hektar
|
% 2
|
Diğer
|
15196 hektar
|
% 18
|
İZİN TÜRÜ
|
BİRİMİ
|
ADET
|
ALAN M2
|
16.MADDE
|
BEDELİ
|
7
|
157.118
|
BEDELSİZ
|
6
|
431.966
|
|
TOPLAM
|
13
|
589.084
|
|
17.MADDE
|
BEDELİ
|
91
|
211.486
|
BEDELSİZ
|
17
|
8.343.584
|
|
TOPLAM
|
108
|
8.555.070
|
|
57.MADDE
|
BEDELSİZ
|
28
|
280.000
|
TOPLAM
|
BEDELİ
|
98
|
368.604
|
BEDELSİZ
|
51
|
9.055.550
|
|
TOPLAM
|
149
|
9.424.154
|
YILI
|
ADET
|
YANAN ALAN HEKTAR
|
YANGIN TÜRÜ
|
AÇIKLAMA
|
2006
|
2
|
24,00
|
Örtü-Tepe
|
Ağaçlandırma yapıldı.
|
2007
|
8
|
411,58
|
Örtü-Tepe
|
Ağaçlandırma yapıldı.
|
2008
|
9
|
3,78
|
Örtü
|
Ağaçlandırmaya gerek yok.
|
2009
|
3
|
1,22
|
Örtü
|
Ağaçlandırmaya gerek yok.
|
2010
|
5
|
3,20
|
Örtü
|
Ağaçlandırmaya gerek yok.
|
2011
|
8
|
5,20
|
Örtü
|
Ağaçlandırmaya gerek yok.
|
2012
|
8
|
7,82
|
Örtü
|
Ağaçlandırmaya gerek yok.
|
2013
|
17
|
7,72
|
Örtü
|
Ağaçlandırma yapıldı.
|
2014
|
6
|
6,35
|
Örtü
|
Ağaçlandırmaya gerek yok.
|
2015
|
6
|
0,45
|
Örtü
|
Ağaçlandırmaya gerek yok.
|
2016
|
8
|
0,60
|
Örtü
|
Ağaçlandırmaya gerek yok.
|
2017
|
5
|
1,72
|
Örtü
|
Ağaçlandırmaya gerek yok.
|
2018
|
2
|
0,11
|
Örtü
|
Ağaçlandırmaya gerek yok.
|
|
EKONOMİK KREDİ
|
SOSYAL KREDİ
|
|||||
YILLAR
|
VERİLEN AİLE SAYISI
|
PARASAL DEĞER
|
KREDİ TÜRÜ
|
VERİLEN AİLE SAYISI
|
PARASAL DEĞER
|
KREDİ TÜRÜ
|
|
2006-2015
|
150
|
2.538,950
|
SÜT SIĞIR VE KOYUNCULUĞU
|
56
|
563.956
|
MANTOLAMA-KALORİFER
|
|
2016
|
38
|
950.000
|
SÜT SIĞIRCILIĞI
|
17
|
248.200
|
MANTOLAMA-KALORİFER
|
|
2017
|
20
|
500.000
|
SÜT SIĞIRCILIĞI
|
|
|
|
|
2018
|
|
|
|||||
TOPLAM
|
188
|
3.488,950
|
73
|
812.156
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
Yılı
|
|
Bütçe
|
Gerçekleşme
|
2017
|
İşletme Bütçe Gelirleri
|
23.769.782
|
24.731.012
|
2017
|
İşletme Bütçe Giderleri
|
18.250.020
|
17.263.432
|
2017
|
Kar/Zarar Durumu
|
5.519.762
|
7.467.580
|
2018
|
İşletme Bütçe Gelirleri
|
23.769.782
|
24.731.012
|
2018
|
İşletme Bütçe Giderleri
|
18.250.020
|
17.263.432
|
2018
|
Kar/Zarar Durumu
|
5.519.762
|
7.467.580
|